neděle 13. května 2012

NEW IN + BRNO MAJALES OPEN AIR FESTIVAL 2012

Svetřík KENVELO

Tričko - KENVELO

Tričko - KENVELO


Sluchátka - DATART - SONY


Tričko - KENVELO

Dárek od kamarádky z LONDÝNA. Děkuju moc!

Program MAJÁLES OPEN AIR

Je tam!

Čisté botičky před.

Botičky PO! Ach ten prach.

S holčinama za poslechu UDG! Hošani čekali na pivečko.

Před tropickým vedrem v tramvaji a prachovou smrští.

V pátek jsem jela do Brna. MAJÁLES. Mmm! Celou cestu tam jsme si užívali vlastní kupéčko u záchodků. VIP! 
Vybrali jsme si stage s UDG, Skyline, Tomášem Klusem, MIG 21, NIGHTWORK a Horkýže slíže. Párkrát jsme přecházeli, ale tady ty kapely byly nejlepší. Jo, mrzí mě že jsem neviděla VYPSANOU FIXU, ale ono se to krylo. Dokonce jsem se procpala až do první řady na pár kapel. Ostré lokty a jde se! 
Nejvíce mě fascinovali ti lidé, jak se míchaly ty styly. Bože! To je boží. 
Všude byl jen prach, prach, prach. Těším se, až ho přestanu vysmrkávat. Ha ha ha. 
After párty taky stála za to. Dopoledne jsem si krásně nakoupila ve Vaňkovce. Pro můj dobrý orientační smysl jsem se ani neztratila. Jo jo, zvedlo se mi EGO! (chtěla jsem šetřit, no nic, příště)

6 komentářů:

  1. jéj, jsou to jen blbůstky, ale snad se líbí :)
    a pěkné kousky..hlavně ty sluchátka! aww!

    ALLINMYHEAD

    OdpovědětVymazat
  2. skvělé věci a strašně se mi líbí ty tvoje sluchátka:)

    OdpovědětVymazat
  3. Božínku, to jsou nádherné věci :O Všechny ty trička! :O Přesně po takových toužím! A ten svetřík!
    A sluchátka (přesně tyhle :D) jsou na mém wishlistu. Tiše závidím, opravdu, ale moc ti to přeju :)
    Sluší ti to :)

    Jinak pokud bys chtěla, můžeš se podívat ke mě na blog, pořádám giveaway o kosmetiku essence:

    http://mylittleflyingworld.blogspot.com/2012/05/giveaway-first-year-of-my-blog.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Kouknu na giveaway! Mohla bych taky někdy něco vyhrát :D YE!

      Vymazat
  4. všechny trička bych brala všema dvaceti!

    OdpovědětVymazat

Thank you!
xoxo