neděle 6. května 2012

IMAGINE THERE´S NO HEAVEN







Stále včerejší fotky, akorát jsem je rozkouskovala.
Je nádherné, jak ty pole jsou celé žluté, mmm! 
Na oběd jsem si uvařila ty nejlepší palačinky z nejlepších palačinek! 
nom-nom
Teď už jen to učení! Achjo. 

8 komentářů:

  1. Páni, máš ty nejlepší vlasy!) Mám vlasy mnohem delší než Ty, ale kdyby mi je při mé délce nechal někdo takhle ostříhat, budu nejšťasnější na světě!)

    OdpovědětVymazat
  2. Following u sweetie! follow back and please like my Facebook page :X
    Fashionspot.ro

    OdpovědětVymazat
  3. páni ty fotky sou úžasný!) máš nádherný vlasy)

    OdpovědětVymazat
  4. puntíkatá kráska...moc povedené fotky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi prostě strašně krásná:). Podobné šaty má moje ségra, jen v o dost menší velikosti ;D (její 10 let)

    OdpovědětVymazat
  6. šatôčky sú rozkošné,fotky ma zaujali,ty si krásna!!máš nového followera:P:)

    OdpovědětVymazat

Thank you!
xoxo