čtvrtek 1. září 2011

They'll name a city after me.

Právě uvažuju, jestli si dát ombré hair, líbí se mi to! Ale jak by mi to slušelo? Je pravda, že nabarvím jen konečky, takže je při nejhorším ustřihnu. Možná to dneska uvidíte, jdu k holičce, buď mi to nabarví a nebo mi poradí. Takže se těšte!
Večer se jdu snažit odpalovat na golf. Ha ha ha, fakt mi to jde! Když se na to nějak podívám, tak je v celku jedno, jestli mi to jde nebo nejde, pokud to nedělám závodně. Hlavní je, že mě to baví a mám z toho radost! 







8 komentářů:

  1. fotíš se ráda?:)
    a nejvíc se mi líbí ta poslední,jak jsou tam ty boty v zrcadle.A máš hezký šaty.
    (děkuju,ale už jsem ho smazala)

    OdpovědětVymazat
  2. krasne saticky tie bodkovane:)ako nechcem byt zla ale vyzera to podla fotky ze mas jemne konceky tak aby si si ich zbytocne este viac neznicila...:)

    OdpovědětVymazat
  3. skvělé fotky a ty puntíkaté šaty jsou skvělé:)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju moc za komentáře, těšíte mě! :) Jo jo fotím se ráda, moc ráda, ale jen pokud mám náladu. :D
    Děkuju za chválu na šaty :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ta černá halneka by mě zajímala blíž :-D vypadá supr.

    OdpovědětVymazat
  6. nad ombre aj rozmyslam uz strasne dlho, ale neviem ci by mi to slusilo...

    OdpovědětVymazat

Thank you!
xoxo