úterý 20. září 2011

Dance . . . ing

Druhý den v tanečních, baví mě to, ale ty podpatky, které mám jsou strašné! Tak nějak shrnu ty tance:
Blues - Nejlehčí, co jsme se učili, takže se v něm cítím!
Waltz - Ten tanec mi přijde takový elegantní, ten se mi líbí! A jde nám, i když si někdy šlápnem na ty nohy. Ale to k tomu patří - zatím!
raz dva tři CHA CHA - Ten mi teda ze začátku vůbec nešel, ale teďka aji jo. Už jen kroutit těmi boky jakou Chachi a budu profík! Joou! Cvičím před zrcadlem. -This is joke!
Polka - Toto byl děs! Poskakovat po parketě. Zjistila jsem, že vysoké podpatky na to opravdu nejsou vhodné ještě k tomu, když vám z nich vyskakuje pata. (Ty boty byly v obchodě v pohodě.) Jen jsem se modlila, ať nespadnu.
Máme takovou přísnou učitelku a ta se mi takových 20 sekund koukala jen na nohy a pak prohlásila: "Vy si dneska zvrtnete kotník." Pak mě furt sledovala, ale já nespadla a ke konci mi řekla, že se diví. Dobré no!
Jo, a u polky jsem si připadala jak nějaký jelen, to bylo strašné! Ha ha ha.
Vzala jsem si na sebe černou halenku s knoflíčky a mírně balonovou sukni do pasu (černou), pak jsem si vyrobila takové náušnice stejné barvy jako ty knoflíčky, boty jsem měla takové černé lodičky s mašličkou (stejné jako minule).
Vlasy jsem si vyčesala nahoru do drdolu a ofinu si sepnula nahoře do velké vlny. Jo a ještě jsem si nechala dva malé pramínky kolem obličeje natočit.
Koukněte na fotky, nejsou ale nic moc. Nebyl čas.




3 komentáře:

  1. Ooo you look so beautiful...I love this outfit.Looks so great on you!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou fotky jsou skvělé, já se nikdy nezmůžu ani na takovéhle. Jinak chachu a waltz jsem taky měla ráda a vůbec celkově taneční mě moc bavily, takže ti to moc závidím ;)

    OdpovědětVymazat

Thank you!
xoxo